بازدیدکنندگان گرامی؛ لطفا قبل از ثبت نام در باشگاه مشتریان و خرید محصولات شرکت اکباتان به موارد ذکر شده حتما توجه فرمائید. مشاهده...
باشگاه اینستاگرامی های شرکت اکباتان

 

 

به اطلاع می رساند که به منظور افزایش ارتباط میان شرکت فرش اکباتان و همراهان گرامی این شرکت و همچنین فعالیت هرچه بیشتر در شبکه های اجتماعی، طرحی با نام باشگاه اینستاگرامی های شرکت اکباتان راه اندازی شده است. در این باشگاه، هر فردی که کلیپ شرکت اکباتان را استوری نماید و یا پستی در حمایت از شرکت اکباتان در اینستاگرام منتشر کند، عضوی از این باشگاه می باشد. به منظور قدردانی از حمایت شما همراهان گرامی، در پایان هر ماه، به قید قرعه به یک نفر هدیه نفیسی داده خواهد شد.

عضویت در این باشگاه محدودیت ندارد و هر فردی (حتی کسانی که از این شرکت خرید نکرده اند) هر ماه، با معرفی شرکت اکباتان از طریق استوری کردن و یا پست گذاشتن کلیپ شرکت اکباتان در اینستاگرام، در قرعه کشی ماهانه این باشگاه شرکت کند. لازم به ذکر است که به ازای هر بار استوری کردن و یا پست گذاشتن کلیپ اکباتان، یک امتیاز برای شما در نظر گرفته خواهد شد. با کسب امتیازات بیشتر، شانس خود را جهت برنده شدن جایزه نفیس، افزایش دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به اینستاگرام شرکت فرش اکباتان به آدرس زیر مراجعه نمایید:

Instagram: ekbatancarpet   

 

  
تاریخ ثبت : 1399/09/02
    
 
  نام و نام خانوادگی : *
آدرس ایمیل یا شماره تماس : *
  دیدگاه : *