بازدیدکنندگان گرامی؛ لطفا قبل از ثبت نام در باشگاه مشتریان و خرید محصولات شرکت اکباتان به موارد ذکر شده حتما توجه فرمائید. مشاهده...
درآمد ارزی صادرات آران و بیدگل به ۲۰۷ میلیون دلار رسید
فرماندار آران و بیدگل با بیان اینکه درآمد ارزی صادرات آران و بیدگل به ۲۰۷ میلیون دلار رسید گفت: 80 درصد این درآمد ارزی از آن تولید و صادرات میلگرد و مابقی مربوط به 62 میلیون مترمربع تولید سالانه فرش ماشینی در این شهرستان است.

درآمد ارزی صادرات آران و بیدگل به ۲۰۷ میلیون دلار رسید

فرماندار آران و بیدگل با بیان اینکه درآمد ارزی صادرات آران و بیدگل به ۲۰۷ میلیون دلار رسید گفت: درصد درآمد به صادرات میلگرد اختصاص یافت.

اسماعیل بایبوردی پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه کمیته کارگری شهرستان آران و بیدگل ضمن اشاره به بیش از 207 میلیون دلار درآمد ارزی صادرات شهرستان آران و بیدگل در سال گذشته اظهار داشت: 80 درصد این درآمد ارزی از آن تولید و صادرات میلگرد و مابقی مربوط به 62 میلیون مترمربع تولید سالانه فرش ماشینی در این شهرستان است.

وی تولید ثروت و توزیع عادلانه آن را ثمره پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها در شهرستان آران و بیدگل دانست و افزود: نرخ بیکاری 4.5 درصدی این شهرستان در سایه تعامل مسئولان و کارآفرینان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و امیدواریم در سال‌جاری نیز شهرستان آران و بیدگل در تحقق شعار سال همچون سال‌های گذشته زبانزد و مطرح در کشور باشد.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل حمایت از تولید، رمز عبور اقتصاد کشور از مشکلات است، ابراز داشت: راه‌اندازی شهرک صنعتی- معدنی نمک و فرآورده‌های معدنی نمک ایران موسوم به ناحیه صنعتی آران و بیدگل گامی در جهت توسعه پایدار این شهرستان و رهایی از تک‌محصولی بودن است.

وی ضمن اشاره به تقویت راه‌اندازی نهضت توسعه کشت گلخانه‌ها در شهرستان آران و بیدگل به‌ ویژه در دو منطقه سفیدشهر و ابوزیدآباد گفت: مجوز تاسیس 13 هکتار گلخانه در شهرستان آران و بیدگل صادر شده و هم‌اکنون نیز حدود 13 هکتار کشت گلخانه‌ای فعال است و به کشت و زرع می‌پردازد.

منبع:تسنیم

تاریخ ثبت : 1400/02/04
    
 
  نام و نام خانوادگی : *
آدرس ایمیل یا شماره تماس : *
  دیدگاه : *