بازدیدکنندگان گرامی؛ لطفا قبل از ثبت نام در باشگاه مشتریان و خرید محصولات شرکت اکباتان به موارد ذکر شده حتما توجه فرمائید. مشاهده...
دوره مجازی تقویت ایدهای مرتبط با صنعت فرش ماشینی
اولین دوره مجازی تقویت ایده های مرتبط با صنعت فرش ماشینی برگزار می شود.

 دوره مجازی تقویت ایدهای مرتبط با صنعت فرش ماشینی

اولین دوره مجازی تقویت ایده های مرتبط با صنعت فرش ماشینی برگزار می شود.

دکتر منصور دیاری رئیس سرای نوآوری فرش ماشینی با اعلام این خبر افزود:

در راستای رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی و به منظور تقویت ایده های مرتبط با صنعت فرش ماشینی، اولین دوره مجازی تقویت ایده های مرتبط با صنعت فرش ماشینی توسط سرای نوآوری فرش ماشینی با همکاری مرکز تحقیقات فرش ماشینی واحد کاشان برگزار می شود.

همچنین ایشان به برگزاری موفق اولین رویداد فرش آپ توسط سرای نوآوری فرش ماشینی که با استقبال قابل توجه علاقه مندان ، ایده پردازان و صاحبان صنایع و کارآفرینان مواجه شد اشاره و افزود :

با برنامه ریزی کمیته اجرائی رویداد فرش آپ در تلاش هستیم تا زمان برگزاری دومین دوره رویداد فرش آپ با استفاده ازدانش و تجارب متخصصین و خبرگان حوزه صنعت، تجارت و ایده پردازی دوره های تقویتی را برای ارتقاء سطح کمی و کیفی ایده های شرکت کننده در آن رویداد، در فواصل زمانی پیش رو بصورت حضوری و مجازی برگزار نمائیم.

به اطلاع کلیه علاقه مندان می رساند اولین دوره این کلاسها روز 9 اسفند 1400 از ساعت 18 لغایت 19 عصر بصورت مجازی برگزار و شرکت در این کلاس مجازی برای عموم آزاد است.

آدرس لینک کلاس مجازی:  http://adb1.iaukashan.ac.ir/class04

تاریخ ثبت : 1400/11/23
    
 
  نام و نام خانوادگی : *
آدرس ایمیل یا شماره تماس : *
  دیدگاه : *