بازدیدکنندگان گرامی؛ لطفا قبل از ثبت نام در باشگاه مشتریان و خرید محصولات شرکت اکباتان به موارد ذکر شده حتما توجه فرمائید. مشاهده...
دموتکس دبی برای بازاریابی فرش ایرانی خوب است
مهدی صابر فعال صنعت فرش ماشینی: تولیدکننده و تاجر باید جنسی که تولید می‌کند نمایش دهد. چه ترکیه باشد چه دموتکس آلمان چه دموتکس دوبی. به نظرم دموتکس دبی برای ایرانی ها بهتر خواهد بود..
دموتکس دبی برای بازاریابی فرش ایرانی خوب است

مهدی صابر فعال صنعت فرش ماشینی: تولیدکننده و تاجر باید جنسی که تولید می‌کند نمایش دهد. چه ترکیه باشد چه دموتکس آلمان چه دموتکس دوبی.

به نظرم دموتکس دبی برای ایرانی ها بهتر خواهد بود چون ویزای آلمان مشکل دارد و ترکیه خودش تولیدکننده فرش است و به عنوان رقیب عمل میکند در نهایت دموتکس دبی کشور بی طرفی است و تولید کننده فرش نیست و خیلی از تاجرهایی هستند که فرش را به نقاط مختلف صادر میکنند در دوبی مستقر هستند.

به نظرم دموتکس دبی میتواند بازرایابی خوبی برا فرش ایران باشد. مضاف بر این دموتکس چین هم تحریم کرده ایرانی ها را و امیدوارم دموتکس دبی بازدهی خوبی داشته باشد برای تجار ایرانی.

کار خیلی قشنگی بعضی شرکت ها کردند و شنیدم خارج از کشور، مثلا شرق آسیا انبارگرفتند و فرش می‌‎برند کانتینری و از دو هزار متر فرش می‌فروشند. کار خیلی قشنگی است و برگشت ارز هم با الیاف می آورند و برگشت ارز انجام می‌دهند و به این شکل کسی بتواند انجام دهد خودش خیلی خوب است.

کمک کرده به بازار داخلی و جای آن را تولید کننده ضعیفتر می‌گیرد و هم برای آن خوب است هم جایش را تولیدکننده ضعیفتر در بازار پر میکند. انشالله که آنهایی که قویتر هستند بیشتر به فکر صادرات باشند و هرچند به فکر هستند آنهایی که فرش ماشینی قدرت دارند خیلی ها به چنبه صادرات فکر میکنند تا جنبه داخلی.
تاریخ ثبت : 1403/01/20
    
 
  نام و نام خانوادگی : *
آدرس ایمیل یا شماره تماس : *
  دیدگاه : *