بازدیدکنندگان گرامی؛ لطفا قبل از ثبت نام در باشگاه مشتریان و خرید محصولات شرکت اکباتان به موارد ذکر شده حتما توجه فرمائید. مشاهده...
طرح‌های برتر رویداد ملی «فرش‌آپ» معرفی شدند
طرح‌های برتر دومین رویداد ملی فرش‌آپ پس از انجام مرحله داوری نهایی در مراسم اختتامیه این رویداد مشخص و معرفی شدند.

در مراسم اختتامیه؛
طرح‌های برتر رویداد ملی «فرش‌آپ» معرفی شدند

طرح‌های برتر دومین رویداد ملی فرش‌آپ پس از انجام مرحله داوری نهایی در مراسم اختتامیه این رویداد مشخص و معرفی شدند.

مرحله نهایی داوری و اختتامیه دومین دوره رویداد ملی فرش‌آپ در حوزه صنعت فرش ماشینی در کشور به همت سرای نوآوری فرش ماشینی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان برگزار و طرح‌های برتر این رویداد شامل رتبه اول: طرح فرمولاسیون رزین‌های امولسیون؛ جایزه ۲۰ میلیون تومانی .رتبه دوم: طرح تولید پودر کربن فعال ضایعات اکرلیک کارخانه‌های فرش؛ جایزه ۱۰ میلیون تومانی. رتبه سوم مشترکاً: طرح شناسنامه فرش ماشینی (فرش یاب) و طرح شخصی‌سازی چاپ فرش با سلیقه مشتری؛ جایزه ۵ میلیون تومانی و طرح چشم اپراتور نیز شایسته قدردانی از هیئت‌داوران شناخته شد. 

طرح‌های برتر رویداد ملی «فرش‌آپ» معرفی شدند

رئیس سرای نوآوری فرش ماشینی در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه اظهار کرد: از تعداد ۳۰ ایده خلاقانه در زمینه جذب ایده‌های برتر در دو بخش شکوفایی طرح‌های کسب‌وکار نوآورانه و مشکلات صنعت فرش ماشینی و چالش‌های فناورانه این صنعت پس از دو مرحله داوری در نهایت تعداد ۹ ایده به مرحله نهایی داوری این رویداد راه یافت.

منصور دیاری‌بیدگلی افزود: هیئت داوران این رویداد مصطفی اصفهانیان، مجید برازنده، منصور دیّاری، محمود برادران و علی‌اصغر شیره‌پز در مدت دو ماه و در مراحل مختلف به ارزیابی و داوری ایده‌ها پرداخته و در جلسه داوری نهایی، ایده پردازان با حضور منتور‌های(مربیان) تخصصی اختصاص یافته از سوی کمیته علمی دومین رویداد ملی فرش‌آپ پس از چند ساعت بحث و بررسی و ارائه و دفاع شرکت‌کنندگان و پاسخ به سؤالات هیئت داوران و حاضران و اهالی صنعت فرش ماشینی حاضر در سالن برگزاری طرح‌های برتر انتخاب شدند.

طرح‌های برتر رویداد ملی «فرش‌آپ» معرفی شدند

وی ادامه داد: در پایان این مراسم نیز از همه شرکت‌کنندگان، حامیان، داوران، مشاورین تخصصی، عوامل اجرایی و نفرات برتر این رویداد قدردانی و هدایای نفیسی به آنان اعطا شد.

رویداد فرش‌آپ نختستین و تنها رویداد تخصصی در حوزه صنعت فرش ماشینی کشور بوده که به همت سرای نوآوری فرش ماشینی مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان با رویکرد و هدف‌گذاری جذب نخبگان و ایده پردازان خلاق و نوآور در راستای تقویت و بومی‌سازی صنعت ملی فرش ماشینی تاکنون طی دو سال پیاپی و امسال از مرداد تا آذر ۱۴۰۱ با موفقیت طراحی و اجرا شد.

تاریخ ثبت : 1401/10/07
    
 
  نام و نام خانوادگی : *
آدرس ایمیل یا شماره تماس : *
  دیدگاه : *