بازدیدکنندگان گرامی؛ لطفا قبل از ثبت نام در باشگاه مشتریان و خرید محصولات شرکت اکباتان به موارد ذکر شده حتما توجه فرمائید. مشاهده...
دموتکس خاورمیانه، با نکات مثبت فراوان در دوبی
نارینه آزلبار، نماینده دموتکس در ایران: پس از نشستی که بزرگان صنعت فرش ماشینی ایران با نمایندگان دموتکس داشتند، قرار شد ۲۳ تا ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ در مرکز تجارت جهانی دوبی برگزار شود.

دموتکس خاورمیانه، با نکات مثبت فراوان در دوبی

نارینه آزلبار، نماینده دموتکس در ایران: پس از نشستی که بزرگان صنعت فرش ماشینی ایران با نمایندگان دموتکس داشتند، قرار شد ۲۳ تا ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ در مرکز تجارت جهانی دوبی برگزار شود.

فرصت خوبی است که با بازارهای جهانی تولیدکنندگان ایرانی که کشورهای حوزه خلیج فارس هستند، ارتباط داشته باشند.علاوه بر آن دسترسی به دوبی از اقصا نقاط جهان از نکات مثبت دوبی باشد. پلتفرم خنثی و یکسانی که دموتکس برای تمام ملیت‌ها خصوصا ایرانی که مسبب تغییر مکان به دوبی بودند، از نقاط مثبت این نمایشگاه است.

 همچنین ساخت و ساز فراوان در دوبی و نیاز مبرم برای انواع کفپوش و کاری که برگزار کننده دوبی به دنبال آن است دعوت از طراحان داخلی است. تا شرکت‌های ایرانی با عمده خریداران کفپوش ملاقاتی داشته باشند.

موارد آسان گمرکی و هزینه های اندک از نقاط مثبت دوبی است. اگر قرار باشد شرکت ها علاوه بر ترکیه در کشور دیگری حاضر باشند، بالطبع امارات و دوبی به عنوان هاب بین المللی شناخته شده‌است. اکثر عرب زبان‌ها در فاصله کمتر از یک ساعت تا دوبی فاصله دارند. در طی سال‌های گذشته نمایشگاه‌های دوبی به صورت جهشی رشد بسیار خوبی داشتند. دموتکس هم می‌تواند در آینده این تجربه موفق را داشته باشد.

 
تاریخ ثبت : 1402/10/03
    
 
  نام و نام خانوادگی : *
آدرس ایمیل یا شماره تماس : *
  دیدگاه : *