بازدیدکنندگان گرامی؛ لطفا قبل از ثبت نام در باشگاه مشتریان و خرید محصولات شرکت اکباتان به موارد ذکر شده حتما توجه فرمائید. مشاهده...
بازدیدکنندگان دموتکس دوبی بیش از تصور بودند
حامد چمن رخ، عضو هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش ایران : دموتکس دبی بعد از سیزده سال که برگشته برای سال اول طبیعتاً ما توقع خیلی زیادی از آن نداریم، اما همین بازدیدی که امروز داشتیم خیلی بهتر از چیزی بود که تصور داشتیم.

بازدیدکنندگان دموتکس دوبی بیش از تصور بودند

حامد چمن رخ، عضو هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش ایران : دموتکس دبی بعد از سیزده سال که برگشته برای سال اول طبیعتاً ما توقع خیلی زیادی از آن نداریم، اما همین بازدیدی که امروز داشتیم خیلی بهتر از چیزی بود که تصور داشتیم. در این وقفه سیزده ساله که دموتکس به دبی برگشته ببینیم.

بازدیدکنندگان خوبی در نمایشگاه دیدیم و شرکت کنندگان خوبی از ایران هم در بخش فرش ماشینی دستباف حضور دارند که نوید بخش این است در آینده با برنامه ریزی بهتر با تعاملات سازمانی قوی‌تر قطعا دموتکس دبی می‌تواند یکی از نمایشگاه‌های موفق فرش در جهان باشد.

ما در ایران امکان اینکه فرش دستباف و ماشینی در کنار هم در یک نمایشگاه برگزار شوند، نداریم. وسعت سطح اشغال فرش دستباف در نمایشگاه فرش تهران حدود سی هزار متر است. اکثر فضای نمایشگاهی سایت نمایشگاه بین‌المللی را اشغال می‌کند. 

همین طور در بخش فرش ماشینی تقریبا اوضاع به همین منوال است و اگر بخواهیم هر دو نمایشگاه را در کنار هم در یک نمایشگاه داشته باشیم با یک ازدحام بسیار شدید مواجه می‌شویم. از آنجایی که ما مهد فرش جهان هستیم، هم در بخش فرش ماشینی هم دستباف، تولیدکنندگان قوی و بسیاری داریم که در یک نمایشگاه در کنار هم دیگر زیرساختی که بخواهند در کنار هم داشته باشند، فعلا نداریم.

تاریخ ثبت : 1403/02/08
    
 
  نام و نام خانوادگی : *
آدرس ایمیل یا شماره تماس : *
  دیدگاه : *