بازدیدکنندگان گرامی؛ لطفا قبل از ثبت نام در باشگاه مشتریان و خرید محصولات شرکت اکباتان به موارد ذکر شده حتما توجه فرمائید. مشاهده...
تاج گل نمایشگاه چهاردهم فرش ماشینی تهران تقدیم به کودکان رومیکا
مدیرعامل موسسه امدادگران عاشورا کاشان با استقبال از پیشنهاد اتحادیه ملی تولیدکنندگان و خوشه فرش ماشینی از شرکت‌کنندگان در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی فرش ماشینی تهران خواست از همکاران خود در شبکه فروش بخواهند هزینه‌های تاج گل این دوره از نمایشگاه را به درمان مددجویان مراکز و موسسات درمانی کشور و منطقه اختصاص دهند. ‌

تاج گل نمایشگاه چهاردهم فرش ماشینی تهران تقدیم به کودکان رومیکا

میرسیدمحسن تمدنی، مدیرعامل موسسه امدادگران عاشورا کاشان با استقبال از پیشنهاد اتحادیه ملی تولیدکنندگان و خوشه فرش ماشینی از شرکت‌کنندگان در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی فرش ماشینی تهران خواست از همکاران خود در شبکه فروش بخواهند هزینه‌های تاج گل این دوره از نمایشگاه را به درمان مددجویان مراکز و موسسات درمانی کشور و منطقه اختصاص دهند.

موسسه امدادگران عاشورا – رومیکا ؛ برگرفته از رویش امید کاشان – حامی بیماران مبتلا به سرطان- بیش از ده سال است با هدف تأمین داروی بیماران مستمند مبتلا به سرطان تأسیس شده و تاکنون بالغ بر 1500 مددجو تحت پوشش این موسسه قرار گرفته است.

مددجویان تحت پوشش این موسسه از حمایت‌های دارویی و تصویر برداری اعم از سونو، سی‌تی، مامو، ام‌آرآی و پت‌اسکن ، دندانپزشکی و تجهیزات پزشکی اعم از کیسه کلستومی، یوروستومی، پمپ تزریق و خدمات آزمایشگاهی برخوردار می‌باشند.

صاحبان صنایع در شهرک سلیمان صباحی بیدگلی و قطب راوندو شهرک صنعتی امیرکبیر به عنوان بزرگ‌ترین خیرین در تمام صحنه‌های خیریه در منطقه کاشان و آران و بیدگل بزرگ منشأ خیر و برکت هستند و موسسه خیریه امدادگران عاشورا توانسته است با شفاف‌سازی و جلب اعتماد صاحبان صنعت بالاترین همراهی و همکاری این عزیزان را در زمینه درمان و سلامت مددجویان تحت پوشش دریافت نماید.

پیشنهاد می‌شود صاحبان صنایع همان‌گونه که همواره در حوزه‌های مختلف از گذشته دور منشأ خیر و برکت بوده و همواره در امور خیر پیشگام می‌باشند اهدای تاج گل چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی فرش ماشینی تهران را به تأمین هزینه‌های مددجویان رومیکا اختصاص دهند.

تاریخ ثبت : 1401/06/05
    
 
  نام و نام خانوادگی : *
آدرس ایمیل یا شماره تماس : *
  دیدگاه : *