بازدیدکنندگان گرامی؛ لطفا قبل از ثبت نام در باشگاه مشتریان و خرید محصولات شرکت اکباتان به موارد ذکر شده حتما توجه فرمائید. مشاهده...
دموتکس 2023 آلمان کوچک‌تر از هر سال شده است!
فعال صنعت فرش ماشینی : متاسفانه امسال دموتکس کوچک شده است و کل غرفه ها در حدود 5 یا 6 سالن را تشکیل می‌دهند. در سال‌های گذشته گاهی 14 الی 15 سالن در دموتکس فعال بود.

دموتکس 2023 آلمان کوچک‌تر از هر سال شده است!

 روزبه مروج، فعال صنعت فرش ماشینی : متاسفانه امسال دموتکس کوچک شده است و کل غرفه ها در حدود 5 یا 6 سالن را تشکیل می‌دهند. در سال‌های گذشته گاهی 14 الی 15 سالن در دموتکس فعال بود.

در این دوره دموتکس، تولیدکنندگان ترک با اتحاد خوبی شرکت نکردند تا دموتکس در سال آینده با تکیه بر فرش ماشینی به استانبول و قازی آنتپ منتقل شود.

شرکت‌های ایرانی هم به جز یک شرکت، از دموتکس انصراف دادند. شرکت در دموتکس مزایا و مشکلات خودش را دارد. اما زمانی که برای پنج کارمند بخش صادرات درخواست ویزا داشتند و برای یک یا دو نفر ویزا صادر شده، شرکت در نمایشگاه هم ممکن نیست.

در شرایطی که ارزآوری برای شرکت مهم است، دموتکس منبع درآمد خوبی می‌تواند باشد و بخشی از بازار صادرات دنیا را پوشش می‌دهد و امکان مذاکره با تجار و فعالان این عرصه را بسیار راحت می‌کند. ولی وقتی شما امکان حضور به صورت کامل را نداشته باشید، شرکت نکردن منطقی است.

امسال شرکت‌کننده از هندوستان زیاد به چشم می‌خورد. تولیدات هندوستان بیشتر پادری و فرشینه‌هایی(Gon Tufted) میان فرش دستباف و ماشینی است.

تاریخ ثبت : 1401/10/20
    
 
  نام و نام خانوادگی : *
آدرس ایمیل یا شماره تماس : *
  دیدگاه : *