بازدیدکنندگان گرامی؛ لطفا قبل از ثبت نام در باشگاه مشتریان و خرید محصولات شرکت اکباتان به موارد ذکر شده حتما توجه فرمائید. مشاهده...
فرش سبز یک انتخاب جسورانه در دکوراسیون داخلی
اگر به دنبال انتخاب های متفاوت، شجاعانه و جسورانه برای دکوراسیون خانه خود هستید، فرش سبز را انتخاب کنید. این فرش می تواند تصویری کاملا متفاوت از سایر خانه ها و چیدمان های معمول و کلاسیک را در اختیار شما قرار دهد.

فرش سبز یک انتخاب جسورانه در دکوراسیون داخلی

اگر به دنبال انتخاب های متفاوت، شجاعانه و جسورانه برای دکوراسیون خانه خود هستید، فرش سبز را انتخاب کنید. این فرش می تواند تصویری کاملا متفاوت از سایر خانه ها و چیدمان های معمول و کلاسیک را در اختیار شما قرار دهد. اگر عاشق رنگ سبز هستید، به طبیعت و گیاهان سبز علاقه دارید و می خواهید خانه تان را با این رنگ زیبا چیدمان کنید، فرش سبز یکی از بهترین گزینه ها برای شما خواهد بود. فرش سبز یشمی و فرش سبز پسته ای مدرن یا کلاسیک و همینطور فرش دستبافت سبز رنگ فضای نشیمن یا سالن پذیرایی شما را دگرگون خواهد کرد.

فرش سبز یشمی

سبز یشمی رنگی از خانواده سبز ها است که کمی تیره تر از حد وسط بوده و کمی مشکی در خود دارد. این رنگ بسیار عمیق و معنوی است، رنگی تعادل بخش در احساسات بوده و نمادی از ثروت، اعتماد به نفس و خلاقیت به شمار می رود. از فرش سبز یشمی به دلیل تیره تر بودن آن در خانه هایی با سالن های نسبتا بزرگ تر استفاده می شود. البته به کارگیری رنگ مکمل یا رنگ دوم که در مبلمان و سایر وسایل به کار برده می شود هم موثر است. استفاده از رنگ های روشن در کنار فرش سبز یشمی در خانه های کوچک تر مانعی نخواهد داشت. فرش سبز یشمی در مدل ها و طرح های مختلف تولید می شود. از مدل مربعی، دایره ای و مستطیلی گرفته تا فرش های کوچک و قالیچه ای به رنگ سبز یشمی. همچنین طرح های این فرش ها متنوع و گسترده هستند و از رنگ هایی نظیر طلایی در ایجاد طرح بر روی آنها استفاده شده است.

فرش سبز پسته ای

سبز پسته ای یکی از طیف های روشن خانواده سبز محسوب می شود و رنگی زیبا و خاص به شمار می رود. فرش سبز پسته ای به دلیل روشن بودن، فضای خانه را رو به سمت دلباز تر شدن و بزرگ تر به نظر رسیدن پیش می برد. از این فرش در خانه ای با چیدمان کرم رنگ می توان استفاده کرد و دکوراسیونی شیک و نسبتا رسمی پدید آورد. رنگ های کرم، شیری، سفید، طوسی روشن و رنگ چوب برای استفاده در کنار فرش سبز پسته ای مناسب هستند. این فرش هم در شکل سنتی و کلاسیک خود و هم در مدل های مدرن تری بافته و در بازار موجود هستند. با توجه به سبک چیدمان می توان فرش سبز پسته ای متناسب با آن را تهیه و در خانه پهن کرد.

فرش دستبافت سبز رنگ

فرش های ایرانی دستبافت یا ماشینی که از رنگ سبز در آنها استفاده شده ست، در طرح ها و اندزه های مختلف در بازار وجود دارند. این فرش ها معمولا با زمینه سبز رنگ بافته شده و طرح های گل و دیگر تزیینات با رنگ های دیگر بر این زمینه سبز رنگ نقش بسته اند. فرش دستبافت سبز رنگ ایرانی به مانند یک باغ پر از گل در فصل بهار است و با قرار دادن آن بر زمین خانه، انگار پوششی از طراوت و زیبایی در اتاق انداخته شده است. این فرش ها جذابیت بی نظیری را در یک سالن پذیرایی که با مبلمان کلاسیک و استیل چیدمان شده است، ایجاد می نمایند.

فرش مدرن سبز

اگر به سبک های مدرن و امروزی در دکوراسیون داخلی علاقه مند هستید، فرش مدرن سبز می تواند یک انتخاب خوب برای شما باشد. فرش های سبز رنگ و مدرن در عین سادگی بافته می شوند و در آنها خبری از تزیینات و طرح های اضافی نیست. این فرش ها هم به صورت تک رنگ با بافت های مختلف مانند پرز بلند و غیره و هم به صورت دو یا چند رنگ با اندک طرح هایی از اشکال هندسی و یا خطوط در بازار موجود هستند. در کنار این فرش ها مبلمان راحتی با پارچه روکش ساده یا طرح دار به همراه کوسن هایی به رنگ سبز فرش پیشنهاد های خوبی هستند. در کنار فرش مدرن سبز از مبل های راحتی به رنگ سفید، کرم، طوسی روشن، سبز، زرشکی و یا حتی قهوه ای می توان استفاده کرد. در ادامه مثال هایی در زمینه گفته خواهد شد.

فرش سبز یک انتخاب جسورانه در دکوراسیون داخلی

فرش سبز و مبلمان طوسی

دو رنگ عالی برای آنکه در چیدمان خانه با همدیگر مورد استفاده قرار گیرند، رنگ های سبز و طوسی روشن هستند. البته طوسی هایی با درجه تیرگی بیشتر هم می توانند با فرش سبز ست شوند. یک دست مبل راحتی به رنگ طوسی که بر روی آن کوسن های ساده و طرح داری به رنگ های طوسی و سبز، سفید، طوسی تیره و حتی اکر (خردلی) قرار داده شده، انتخاب های خوبی برای دکوراسیون با فرش سبز هستند.

فرش سبز و طلایی

رنگ طلایی به عنوان یکی از بهترین پیشنهاد ها برای قرار گیری در کنار رنگ سبز تیره معرفی می شود. این دو رنگ شاهانه در کنار یکدیگر نمادی از ثروت، شکوه و دارایی است. یک میز جلو مبلی فلزی بر روی فرشی از رنگ سبز یشمی تیره و مخملی به شدت زیبا و پر شکوه به نظر می رسد. استفاده از اکسسوری های طلایی رنگ مانند آباژور، لوستر، وسایل دکوری، ظروف تزیینی و غیره به رنگ طلایی در خانه ای با فرش سبز بسیار حذاب و تاثیر گذار می شود؛ به گونه ای که هر کس با ورود به خانه دچار شگفتی خواهد شد.

فرش سبز و مبلمان کرم

مبل های کرم رنگ به عنوان یک گزینه مناسب برای قرار گیری در کنار فرش سبز یشمی و یا فرش سبز پسته ای مطرح می شوند. فرش پسته ای به دلیل روشن تر بودن با مبل های کرم رنگ هماهنگی بیشتری دارند اما سبز یشمی تیره نیز با مبل های کرم روشن تضاد بی نظیری را ایجاد کرده و به فضای خانه انرژی و روح می بخشد. وجود کوسن های سبز رنگ بر روی مبل کرم هماهنگی بیشتری را بین اجزا بر قرار کرده و حتی می توان والان پرده را نیز به رنگ سبز انتخاب نمود. استفاده از پارچه طرح دار سبز و کرم برای روکش مبل ها و با والان و کوسن ها پیشنهاد خوبی است.

رنگ دیوار ها و پوشش کف با فرش سبز

در استفاده از فرش سبز و برای آنکه این رنگ به خوبی دیده شود، باید از قسمت های مختلف خانه نیز از این رنگ سبز استفاده نمود. یکی از این قسمت ها که می تواند توسط رنگ سبز بهبود یابد، دیوار است. برای مثال در خانه ای با یک فرش سبز تیره، مبل هایی کرم رنگ و ساده، و کوسن هایی با پارچه طرح دار می توان رنگ یکی از دیوار ها را سبز تیره (به رنگ فرش) رنگ آمیزی نمود و باقی دیوار ها را با رنگ کرم نقاشی کرد. حتی استفاده از کاغذ دیواری طرح دار نیز می تواند پیشنهاد بسیار خوبی برای پوشش دیوار ها باشد.

برای پوشش کف نیز باید گفت که پارکت های قهوه ای رنگ با فرش سبز هماهنگی زیبایی دارند. همچنین پوشش لمینیت به رنگ های قهوه ای تیره تا روشن، خاکستری و رنگ چوب با فرش سبز یشمی یا فرش سبز پسته ای ترکیب های بسیار جذابی را ایجاد می کنند. اگر برای کف خانه موکت را انتخاب کرده اید هم می توانید از موکت های کرم رنگ، خاکستری روشن و یا سبز پشته ای بسیار روشن استفاده نمایید.

فرش سبز یک انتخاب جسورانه در دکوراسیون داخلی

 

تاریخ ثبت : 1401/11/18
    
 
  نام و نام خانوادگی : *
آدرس ایمیل یا شماره تماس : *
  دیدگاه : *