بازدیدکنندگان گرامی؛ لطفا قبل از ثبت نام در باشگاه مشتریان و خرید محصولات شرکت اکباتان به موارد ذکر شده حتما توجه فرمائید. مشاهده...
مبل نارنجی با چه فرشی ست می شود؟
انتخاب رنگ برای وسایل دکوری بزرگ مثل فرش و مبل که بیشتر به چشم می آیند کمی سخت است. یکی از مشکلاتی که اغلب می شنویم این است که پیدا کردن رنگ فرش مناسب برای مبل نارنجی بسیار دشوار است. علاقمندان به طراحی دکوراسیون می پرسند فرش چه رنگی برای مبل نارنجی مناسب است؟

مبل نارنجی با چه فرشی ست می شود؟

انتخاب رنگ برای وسایل دکوری بزرگ مثل فرش و مبل که بیشتر به چشم می آیند کمی سخت است. یکی از مشکلاتی که اغلب می شنویم این است که پیدا کردن رنگ فرش مناسب برای مبل نارنجی بسیار دشوار است. علاقمندان به طراحی دکوراسیون می پرسند فرش چه رنگی برای مبل نارنجی مناسب است؟ مبلمان نارنجی را با فرش چه رنگی ست کنیم؟ چه نوع فرشی با مبل نارنجی رنگ می آید؟

رنگ نارنجی از جمله رنگ های آرامش بخش برای ایجاد مکانی گرم و دلنشین است. از آنجایی که این رنگ با شادی و نشاط همراه است، رنگ محبوبی در انتخاب مبلمان اتاق نشیمن است زیرا می توان از آن برای ایجاد شادی در یک فضا استفاده کرد.

هنگام انتخاب یک رنگ مبلمان قوی مانند کاناپه نارنجی، می خواهید از رنگ های مکمل استفاده کنید که با نارنجی ترکیب می شوند. فرش یکی از مکمل هایی است که می تواند جلوه مبل نارنجی را متعادل کند. اما باید توجه داشته باشید که رنگ فرشی که می‌خرید بسیار مهم است و خوب است با رنگ و طرح مبل شما هماهنگ باشد. اگر به این فکر می کنید که چه رنگ فرشی تکمیل کننده مبل نارنجی است، اینجا یک گزینه عالی است.

اگر مبل شما نارنجی است، می توانید فرش را از رنگ های قرمز، سفید، نارنجی، بژ، خاکستری، آبی، بنفش و قهوه ای انتخاب کنید. انتخاب فرش رنگارنگ در کنار مبل نارنجی نیز انتخاب خوبی است. فرش های طرح دار هندسی در رنگ هایی مانند آبی، زرد، کرم، طوسی، قرمز، نسکافه ای و قهوه ای بهترین ترکیب رنگ در کنار مبل نارنجی هستند.

ست مبل نارنجی + فرش سفید رنگ

فرش و گلیم سفید با کاناپه نارنجی را امتحان کنید. فرش سفید رنگ زیبایی را در اتاق نشیمن مدرن ایجاد می کند که به خوبی با زیبایی و جذابیت مبل نارنجی ترکیب می شود. با ترکیب مبل خوش رنگ خود با فرش سفید می توانید جلوه ای زیباتر به فضای خانه خود بدهید. علاوه بر این، رنگ فرش خنثی مانند سفید روشن، پایه‌ای عالی برای افزودن سایر رنگ‌های تزیینی یا مبلمان در اطراف مبل نارنجی شماست.

ست مبل نارنجی + فرش سفید رنگ

فرش سفید از بهترین انتخاب‌ها برای ست کردن با مبل نارنجی است، چرا که می‌تواند ظاهری شگفت‌انگیز ایجاد کند  و به خوبی با محیط پر انرژی عناصر نارنجی ترکیب می‌شود. علاوه بر این، استفاده از یک فرش سفید می تواند به برجسته تر کردن مبل کمک کند و شادی و هیجان بیشتری را در فضای زندگی شما ایجاد نماید. یک فرش سفید همچنین می‌تواند پایه‌ای عالی برای کمک به انتخاب مبلمان یا وسایل دکوری دیگر در اطراف مبل‌تان باشد.

مبل نارنجی و فرش قرمز را با هم ست کنید

رنگ قرمز روشن و گرم یکی از زیباترین رنگ های فرش است که با مبل نارنجی ترکیبی زیبا میشود. ترکیبی از فرش های نارنجی روشن و قرمز روشن در یک فضای داخلی روستایی قطعا فضای شما را پرنورتر می کند، به خصوص اگر فرش قرمز شما دارای نقش و نگار زیاد باشد. از طرف دیگر، می توانید یک پتو یا بالش قرمز اضافه کنید تا وسایل را بیشتر با رنگ فرش هماهنگ کنید.

مبل نارنجی و فرش قرمز

ست فرش طوسی با مبلمان نارنجی

طوسی یک رنگ فرش سرد است که ترکیبی زیبا در کنار مبل نارنجی میدهد. این رنگ فرش مدرن با جلوه های قهوه ای مانند حس زیبایی به اتاق نشیمن میبخشد. چه سبک طراحی داخلی شما مدرن باشد یا کلاسیک. با انتخاب یک فرش خاکستری با مبل نارنجی خود به عنوان پایه طراحی، می توانید در مورد سایر نقاط کانونی اتاق خود خلاقیت به خرج دهید. فرش‌های طوسی جلوه‌های مشابهی با رنگ‌های سفید و نارنجی که قبلاً ذکر شد، به ارمغان می‌آورند، اما به شیوه‌ای عمیق‌تر، جسورانه‌تر و ظریف‌تر.

ست فرش طوسی با مبلمان نارنجی

ست فرش آبی با مبل نارنجی چطور است؟

آبی یکی از بهترین انتخاب های مکمل برای فرش های نارنجی است زیرا در جهت مخالف قرار دارند. یکی از دلایلی که من به تئوری چرخ رنگ اعتماد دارم این است که اغلب به خوبی کار می کند، همانطور که در تصویر بالا می بینید، فرش آبی به زیبایی با مبل مطابقت دارد زیرا این دو رنگ به خوبی یکدیگر را تکمیل می کنند. همانطور که در این مثال می بینید، فرش آبی می تواند به شما کمک کند تا بر فضای شاد مبل نارنجی تأکید کنید. دیوارهای آبی تیره جلوه ای مدرن و مدرن به مبلمان نارنجی و فرش آبی می دهد. رنگ دیوار آبی استفاده شده در اینجا به تعادل فرش سرد و نارنجی گرم کمک می کند.

فرش بنفش تیره و مبل نارنجی را امتحان کنید

یک رنگ فرش منحصر به فرد که می توان با نارنجی استفاده کرد، بنفش تیره است. این رنگ شگفت انگیز به فضایی با مبلمان اتاق نشیمن نارنجی حس کلاسیک می دهد. در واقع، فرش های مبل بنفش و نارنجی روشن اغلب در اتاق های نشیمن لوکس دیده می شوند زیرا هر دو یک رنگ هستند. همانطور که در تصویر بالا می بینید، قالیچه بنفش فوق العاده به نظر میرسد، و در عین حال حس زیبایی به مبل می بخشد.

این بدان معنی است که بنفش و نارنجی در یک چرخه رنگ قرار دارند، از این رو محبوبیت آنها در فضای داخلی امروزی است. تنها چیزی که باید هنگام اضافه کردن فرش بنفش به اتاق خواب با مبل نارنجی به خاطر داشته باشید این است که از این فرش رنگی در یک طبقه تیره استفاده نکنید.

آیا فرش نارنجی با مبل نارنجی ست می شود؟

برای کسانی که می خواهند از رنگ بندی یکنواخت در یک اتاق نشیمن مدرن لذت ببرند، طراحی تک رنگ مانند فرش نارنجی با مبل نارنجی را توصیه می کنیم. این رویکرد ساده به اتاق حس آرامش بخشی می دهد، حتی اگر فرشی همرنگ مبل انتخاب کنید.

ست فرش نارنجی با مبل نارنجی

توجه: وسایل یا سایر وسایل تزیینی که در اطراف مبل نارنجی و فرش نارنجی انتخاب می کنید نباید رنگ های روشن داشته باشند زیرا فضای شما را تنگ و کوچک نشان می دهد.

به عنوان مثال، یک فرش طرح دار نارنجی با یک مبل پررنگ، وقتی با لوازم جانبی خنثی همراه شود، زیبایی راحت و دلپذیری ایجاد می کند. دیوارهای سفید ملایم و پرده های بژ یا قهوه ای رنگ های گرم و سرد دارند و به خوبی با فرش ها و مبل های نارنجی روشن ترکیب می شوند.

تاریخ ثبت : 1401/12/24
    
 
  نام و نام خانوادگی : *
آدرس ایمیل یا شماره تماس : *
  دیدگاه : *