بازدیدکنندگان گرامی؛ لطفا قبل از ثبت نام در باشگاه مشتریان و خرید محصولات شرکت اکباتان به موارد ذکر شده حتما توجه فرمائید. مشاهده...
ابعاد فرش ۴ متری کدامند؟ و مناسب کجاست؟
ابعاد فرش از جمله نکات مهمی است که شما هنگام خرید فرش باید به آن توجه زیادی داشته باشید. البته که سایز فرش نسبت به‌اندازه محیط مشخص می‌شود پس در مرحله اول باید به طور دقیق فضای موردنظر خود را اندازه‌گیری کنید.

ابعاد فرش ۴ متری کدامند؟ و مناسب کجاست؟

ابعاد فرش از جمله نکات مهمی است که شما هنگام خرید فرش باید به آن توجه زیادی داشته باشید. البته که سایز فرش نسبت به‌اندازه محیط مشخص می‌شود پس در مرحله اول باید به طور دقیق فضای موردنظر خود را اندازه‌گیری کنید. طبق گفته‌های کارشناسان زیباشناسی دکوراسیون، بهتر است که فرش شما چندسانتی از محیط کوچک‌تر باشد. فرش 4 متری یا قالیچه یکی از ابعاد فرش ماشینی است که امروزه خریداران زیادی دارد. 

ویژگی های فرش 4 متری

فرش 4 متری از ابعاد استاندارد فرش ماشینی با عرض 1.5 و طول 2.25 است. این فرش ماشینی به عنوان قالیچه نیز شناخته می شود و با کوچک تر شدن خانه ها و اتاق ها رواج زیادی در بین خریدارن فرش ماشینی پیدا کرده است.

هنگام خرید فرش 4 متری شما باید به این نکته توجه کنید که متراژ کلی این محصول 3.37 هست و در اصل به 4 متر معروف است. 

با توجه به ابعاد کوچک این فرش و وزن کمتر آن جا به جایی و حمل و نقل آن بسیار آسان است . این سایز از فرش در تمام شانه های فرش ماشینی با جنس های مختلف و از هر طرح بافته می شود. ولی اکثرا طرح های مدرن ، فرش های شنل و فانتزی در این متراژ از فرش ماشینی پرفروش هستند.

فرش 4 متری در دکوراسیون 

این فرش سایز کوچک معمولا در پذیرایی و نشیمن استفاده نمی شود و در این بخش از منزل از فرش های ماشینی با متراژ بالاتر استفاده می شود . فرش سایر 4 متری در اتاق های کوچک تر مانند اتاق خواب کاربرد دارد.

این فرش ماشینی در دکوراسیون های مدرن جایگاه خاص خود را دارد. همان طور که قبلا اشاره کردیم فرش های فانتزی و مدرن نسبت به فرش های کلاسیک اکثرا در این سایز فروش دارند . فرش اتاق کودک نیز از این قاعده مثتثنی نیست. چرا که وزن کمتر فرش باعث سهولت در شست و شو و جا به جایی آن است.

فرش های ماشینی با سایز 4 متر و یا گلیم ها در این سایز در آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرند. هم چنین فرش های شنل، پرزبلند و فانتزی نیز در اتاق های شخصی و یا اتاق کودک بسیار مورد استفاده قرار می گیرند . 

تاریخ ثبت : 1402/12/09
    
 
  نام و نام خانوادگی : *
آدرس ایمیل یا شماره تماس : *
  دیدگاه : *