بازدیدکنندگان گرامی؛ لطفا قبل از ثبت نام در باشگاه مشتریان و خرید محصولات شرکت اکباتان به موارد ذکر شده حتما توجه فرمائید. مشاهده...
سال اول دموتکس دوبی را به عنوان سرمایه‌گذاری در نظر بگیریم
سعید منزوی زاده، فعال صنعت فرش ماشینی: یکی از اهدافی که باید هر شرکتی الان در این وضعیت اقتصادی تعریف کند صادرات است. وقتی راجع به صنعت فرش صحبت میکنیم شما مجبور به ارائه محصولات هستی و یکی از وظایف شرکت کردن در نمایشگاه‌های بین المللی موثر است. حالا چرا نمایشگاه دموتکس دوبی؟

سال اول دموتکس دوبی را به عنوان سرمایه‌گذاری در نظر بگیریم

سعید منزوی زاده، فعال صنعت فرش ماشینی: یکی از اهدافی که باید هر شرکتی الان در این وضعیت اقتصادی تعریف کند صادرات است. وقتی راجع به صنعت فرش صحبت میکنیم شما مجبور به ارائه محصولات هستی و یکی از وظایف شرکت کردن در نمایشگاه‌های بین المللی موثر است. حالا چرا نمایشگاه دموتکس دوبی؟ دو دلیل را به صورت خلاصه بیان کنم.

اولا ما کفپوش نمایشگاهی خوشنامتر و خوش اعتبارتر و قدیمی تر از نمایشگاه دموتکس نداریم. دموتکس یکی از قدیمی ترین نمایشگاهی است که برای کفپوش، فرش دستباف و ماشینی استفاده می‌‌شده است. یکی از دلایلی که میتواند دموتکس دوبی را نمایشگاه خوبی کند مجری آن است.

دلیل دوم برگزاری در شهر دوبی است که در امارات قرار گرفته و دوبی همانطور که میدانیم در منطقه خاورمیانه و خلیج فارس به عنوان یک بیزینس هاب قرار دارد. وقتی شما دوبی را به عوان بیزینس هاب بین المللی قرار دهی ورود افراد مختلف گردشگران بیزینسی را به آن آسان می‌کنی. بخاطر تسهیلاتی که دارد از لحاظ امکانات هتلینگ و حمل و نقل، ویزا و پروازها و مسائل جانبی و محل برگزاری نمایشگاه باعث می‌شود دوبی محل خوبی برای نمایشگاه باشد.

دوبی یک مرکز بیطرف است. وقتی اسم دوبی را می آوریم به عنوان جایی که در صنعت فرش ماشینی رقیب ما نیست و میزبان کشورهای مختلف است که بتوانند نمایشگاه را برگزار کنند. باز هم دوبی برگزار کننده نمایشگاه‌های بزرگ بین المللی است. مثل عرب هلث، ایندکس، نیکفایو و جی آیتکس، و همه اینها باعث می‌شود اگر در نمایشگاه دوبی موفق باشیم در سالیان بعد میتواند نمایشگاه اصلی قرار بگیرد و به ما کمک کند. به ایران خیلی نزدیک است و برای نمایش کالا خیلی راحتتر است. هزینه پروازی و هتل میتواند با نرخ مناسب باشد و دست غرفه داردان باز است بتوانند نیروهای بیشتری ببرند چون ویزا گرفتن راحتتر است.

همه این مسائل در کنار هم میتواند دموتکس دوبی را موفق کند ولی اینها همه ابزاری است که میتوند نمایشگاه را موفق کند در کنار این ابزارها ورود خود تولیدکنندگان، غرفه داران، ارائه محصولات و تبلیغات و همه اینها منجر می‌شود آن ساختار و زمینه سازی این نمایشگاه را موفق کند. خواهشم از تولیدکنندگان ایرانی است است که این نمایشگاه را به عنوان، شاید ما دوازده سیزده سال قبل در نمایشگاه دموتکس دوبی داشتیم، ولی با توجه به اینکه یک فاصله افتاده در اولین سالی که قرار است برگزار شود، سال اول را به عنوان سرمایه گذاری در نظر بگیریم شاید آن فیدبک و بازخوردی که انتظار داشته باشیم در سال اول در نمایشگاه دوبی نگیرند. ولی اگر قوی ظاهر شویم حتما در سالهای بعد در این نمایشگاه موفق می‌شویم.

من خواهشم از همه همکاران عزیزم این است کسانی که دنبال بازار صادرات هستند و توانایی و امکان حضور در این نمایشگاه را دارند و هزینه هایشان را میتوانند تقبل کنند سال اول حضور بهم برسانند. صد در صد سال اول شاید سودآوری و بازخورد مناسب را نداشته باشیم ولی در سالهای بعد بتوانیم پیدا کنیم.

تاریخ ثبت : 1403/02/01
    
 
  نام و نام خانوادگی : *
آدرس ایمیل یا شماره تماس : *
  دیدگاه : *